چگونه در تظاهرات ها از موبایل استفاده کنیم ؟


توصیه امنیتی بسیار مهم برای شرکت در تظاهرات ها:
جهت جلوگیری از شناسایی شما، در تظاهرات ها سیم کارت گوشی موبایل خود را خارج کنید، چراکه شرکت مخابرات میتواند ببیند که شما کجا هستید، این کار به شکل زنده قابل انجام است. در ضمن اگر احتیاج به تهیه عکس یا فیلم دارید، تنها تلفن همراه خود را به وضعیت فلایت مود/ آفلاین تغییر دهید، این ویژگی در تلفن های جدید موجود است، در این صورت، تلفن شما هیچ ارتباطی با آنتن ها یا مرکز مخابراتی نخواهد داشت و شما به راحتی می توانید از دوربین تلفن همراه خود براي فيلم برداري يا عکاسي استفاده کنید.
این توصیه برای ترساندن شما نیست، بلکه جهت زبان درازی به کودتاچیان است که هیچ غلطی نمی توانند بکنند!

چگونه از تلفن همراه خود در تظاهرات استفاده کنیم؟


آشنایی با سیستم کار موبایل:
پوشش سیستم موبایل از طریق یک مجموعه سِل تشکیل شده است که در عکس زیر مشاهده می شود.

تعدادی آنتن این سِلها را به ۱ بیس استیشن وصل میکند.
و بیس استیشن ارتباط تلفنی را به مرکزمخابراتی از طریق زمین انتقال میدهد.

وقتی که تلفن همراه شما روشن است، هر لحظه از طریق این آنتن ها با مرکز در ارتباط است و به مرکز مخابراتی اطلاع میدهد که شما در چه موقعیتی هستید، تا بتواند در صورت لازم، قابلیت تماس گرفتن و یا جواب دادن به تماس تلفن های دیگررا داشته باشد.
لازم به تذکر است که تمامی تماس های شما و موقعیت شما در ۱ فایل اکسل در مرکز مخابراتی ثبت می شود.
درصورت نیاز، شرکت مخابرات میتواند ببیند که شما کجا هستید، این کار به شکل زنده قابل انجام است.

توصیه های امنیتی مهم برای استفاده از موبایل در تظاهرات ها:
1- در صورت امکان از یک سیم کارت ثبت نشده استفاده کنید، که فقط در مدت تظاهرات استفاده شده و در ساعات معمولی جدا از استفاده آن خود داری کنید.
2- در صورتی که شما به تلفن خود برای مکالمه احتیاج ندارید، در تظاهرات ها سیم کارت گوشی موبایل خود را خارج کنید، و اگر احتیاج به تهیه عکس یا فیلم دارید، تنها تلفن همراه خود را به وضعیت فلایت مود/ آفلاین تغییر دهید، این ویژگی در تلفن های جدید موجود است، در این صورت، تلفن شما هیچ ارتباطی با آنتن ها یا مرکز مخابراتی نخواهد داشت و شما به راحتی می توانید از دوربین تلفن همراه خود براي فيلم برداري يا عکاسي استفاده کنید.
3- لطفآ ۴-۵ کیلومتر نرسیده به منطقه تظاهرات تلفن همراه خود را خاموش و یا به حالت فلایت مود/ آفلاین تغیر دهید.
4- در سیم کارتی که در منطقه تظاهرات استفاده میکنید، اسامی، اطلاعات و شماره تلفنهای دوستان خود را به حداقل برسانید، همین طور در تلفن همراه.
5- در صورت نیاز به مکالمه در منطقه تظاهرات در صورت وجود پوشش تلفنی، مکالمه خود را انجام داده، سپس تلفن همراه خود را به حالت خاموش یا فلایت مود/ آفلاین برگردانید.


هیچ نظری موجود نیست: