مقابله با چماقداران موتورسوار نیروی انتظامی و بسیجی و سپاهی



موتورسوارن چماق دار و خودروهاي ضد شورش رژيم، از نوع تقويت شده هستند و به سختي مي توان با پاي پياده و دويدن از آنها گريخت. ولي مي شود با روش هاي ابتکاري آنها را سرنگون کرد و به دام انداخت!!

1- ريختن روغن موتور يا روغن سوخته ماشين بر روي سطح آسفالت خيابان باعث ليز شدن خيابان شده و اين موتورسواران هنگام عبور از اين سطح ليز کنترل خود را از دست مي دهند و بدين ترتيب احتمال زمين خوردن آنها بالا مي رود. پس از زمين خوردن آنها بايد به سرعت به سمت آنها حمله ور شد و آنها را خلع سلاح کرد.

2- ترکيب مقداري روغن با بنزين يا گازوئيل و سپس ريختن آن بر کف خيابان و سپس آتش زدن آن.

3- بستن عرض خيابان با زنجير يا طناب مقاوم، و سپس بالا آوردن آن هنگام نزديکي چماقداران بي شرف حکومت باعث واژگوني آنها خواهد شد. سپس آنها مزه چماقدار بودن رژيم را در زير دندان هاي خود حس خواهند کرد!

4- وارد کردن ضربه محکم و برق آسا با کف دست به آنها و سپس حمله گروهي به سمتشان و خلع سلاح کردنشان. دقت کنيد ضربه اوليه بايد بي نهايت محکم وارد شود تا سبب از بين رفتن تعادل آنها شده و واژگون شوند. سپس بلافاصله بايد چند نفري بر روي آنها بيافتيد و امکان عکس العمل نشان دادن را از آنها بگيريد و خلع سلاحشان کنيد.

5- حمله از پشت سر به آنها و قلاب کردن دست در زير گلوي فرد دوم و کشيدن آن به سمت زمين به طور معکوس. در اين روش فرد پشتي نشسته بر روي موتور خودش هم سر در نخواهد آورد که چگونه کله پا شده است!

6- تور! انداختن چيزي شبيه تور ماهيگيري بر سر آنها نيز مي تواند به عنوان يک راه حل در مقابل آنها مطرح باشد.

7- روش ديگر براي آسيب رساندن به اين موتورسواران استفاده از کوچولوي قدرتمند "
کوکتل مولوتف" (بمب دستي آتش زا) مي باشد.


اما چگونه با آنها مقابله کنيم؟
تنها روشي که مي توان اين بي شرفان مزدور را به زانو در آورد حمله دسته جمعي و برق آسا به سمت آنهاست. مثلا زمانيکه آنها 5 نفري در حال تخريب يک ماشين در کنار خيابان هستند؛ يکباره 20 نفر از ما به سمت آنها حمله برق آسا و کوبنده کند، ولو با دست خالي...
اين مطمئنا تنها راه برخورد با آنها است. در غير اينصورت به هيچ وجه نبايست با آنها درگير شد. چون اين وحشيان کوچکترين بويي از انسانيت نبرده اند و شما را مطمئنا به بدترين شکل ممکن مورد ضرب و شتم قرار خواهند داد.
تنها راه مقابله با آنها همان هجوم برق آساي گروهي به سمت آنها و ضربه زدن به قسمت هاي حساس بدن آنها مي باشد. اينها را بايست به اشد مجازات رساند. ترحم بر اين حرامزادگان؛ ستمکاريست بر جوانان و زنان بي دفاع. هر يک نفر از اينها را اگر بتوانيم به سزاي اعمالشان برسانيم آينده بهتري را براي سرزمين خود رقم خواهيم زد. منتها زمانيکه که تعداد ما بيشتر از آنها باشد.
بنابراين از هم اکنون گروه ضربت خود را تشکيل دهيد و درباره به زير کشيدن اين جانيان با هم بحث و تبادل نظر کنيد و روشهاي ابتکاري جديد را پيدا کنيد.

- اولين نکته در مبارزه با اينها اين است که بايست دل شير داشته باشيد و به هيچ وجه نترسيد؛ به هيچ وجه... ترس شما همانا و غلبه آنها بر شما همانا!
- دومين نکته هم اين که به هيچ وجه تنهايي و در يک اجتماع کم تعداد به آنها حمله نکنيد. بلکه زماني که حداقل جمعيت شما 3 برابر تعداد آنها بود نقشه ادب کردن آنها را به مرحله اجرا در آوريد.

اگر موتورسوار حکومتي را گير انداختيم با او چه کار کنيم؟
1- ابتدا وي را خلع سلاح کنيد.
2- سپس تمام قسمتهاي بدن او را خوب بگرديد تا مطمئن شويد خلع سلاح شده است. دور بازو، دور ران، دور زانو، اطراف باسن، دور مچ دست و مچ پا، پشت کمر، دور قفسه سينه و خلاصه همه جاي بدنش را به خوبي بگرديد تا مطمئن شويد اسلحه گرم يا سرد ديگري ندارد.
3- موتور چماقدار را با بنزين خودش آتش بزنيد! براي اين منظور درب باک موتور را باز کرده و بنزين آن را در اطراف و روي موتور بريزيد و سپس با فندک يا کبريت آن را آتش بزنيد. حواستان باشد بنزين زياد در باک انباشته نشده باشد تا انفجار مهيبي رخ ندهد و به خودتان آسيبي وارد نشود. بنزين باک را کاملا روي زمين و روي موتور خالي کنيد و سپس آنرا آتش بزنيد.
4- بيسيم او را براي خود برداريد. مراقب باشيد که بي سيم را تنها در جاهاي عمومي شلوغ روشن کنيد. چرا که احيانا موقعيت مکاني شما با بيسيم روشن قابل ردگيري است. به هيچ وجه آن را در منزل خود، دوست و آشنا و کلا در محله خودتان روشن نکنيد. باطري هاي آن را در بياوريد تا مطمئن باشيد که کار نمي کند. فقط مواقع درگيري ها توي خيابان شلوغ آن را درآورده، باطري هايش را وصل کنيد و به مکالمات آنها گوش دهيد. شايد نکته مهمي به دست آورديد! با يک ضبط کننده ديجيتالي صدا هم ميشه صداي مکالمات بيسيم اونها را ضبط کرد و روي اينترنت منتشر کرد!
5- از فرد دستگير شده عکس و فيلم بگيريد. البته با نشان دادن کارت شناسايي همراهش در فيلم و عکس. مثلا از او بخواهيد با دست علامت V نشان بدهد و از او فيلم و عکس بگيريد و کارهاي بامزه انرژي زاي اينچنيني! حتما فيلمها و عکس هاي خود را بر روي اينترنت منتشر کنيد.
6- در صورتي که بر خشم خود مسلط هستيد مي توانيد وي را آزاد کنيد. ما که مثل اونها نيستيم!

اين ويدئوي بسيار تحسين برانگيز را ببينيد تا مشاهده کنيد که چگونه تهراني ها موتورهاي موتورسواران بسيجي را به آتش مي کشند:

توجه کنيد: بسياري از کساني که مورد حمله اين وحشي ها واقع شده اند اصلا فکرش را هم نمي کردند که اين افراد آنها را هم مورد ضرب و شتم قرار دهند! ولي از آنجايي که خوشبختانه حکومت اسلامي سياستش مانند ديانتش است و همه چيز آن با بي شرفي پيوند خورده است، لذا شما بايست آمادگي مواجه با هرگونه برخوردي را داشته باشيد. بنابراين اگر خود را براي مقابله با اينها آماده نکنيد ممکن است فردا روز هنگام راه رفتن با دوستانتان در حين رفتن به سينما فرضا، مورد حمله اين حيوانات قرار گرفته و از جانب آنها مصدوم شويد. بنابراين خود و دوستانتان را براي مقابله با اين وحشي صفتان آماده کنيد.


منبع : ارتش سبز آزادی بخش ایران

هیچ نظری موجود نیست: