از کار انداختن سایت خبرگزاری های دولت کودتا با رفرش کردن جمعی آنها


اگر کاربر فایرفاکس هستید و خارج از کشور زندگی میکنید و اینترت سرعت بالا دارید و حامی جنبش سبز هستید؛ هرچه سریعتر دست به کار شوید!
هدف نافرمانی: کند کردن و یا متوقف کردن دسترسی به سایت‌های پحش کننده اخبار دروغ در روز ۲۲ بهمن – در حمایت از هموطنانمان و در اعتراض به نبود رسانه های آزاد.

فقط کافیست افزونه ReloadEvery را از آدرس زیر روی فایرفاکس نصب کنید و سپس به آدرس سایت های دولت کودتا که دوست دارید آنها را از کار بیندازید بروید (مثلا خبرگزاری فارس، یا سایت رجا نیوز) و روی هر کجای صفحه آن سایت "راست کلیک" کنید. بعد به روی گزینه “ReloadEvery” بروید و سپس دوره زمانی که دوست دارید صفحه مربوطه Reload شود را انتخاب کنید (مثلا هر 5 ثانیه یکبار):

در صورت اینکه مدت زمانی را که دوست دارید در بین گزینه ها پیدا نکردید میشود روی “Custom” کلیک کنید و زمان مورد نظر خود را وارد کنید.
اگر این کار را هزاران نفر به طور همزمان انجام دهند و مدام صفحات این سایت های لجن پراکن را پشت سر هم رفرش کنند، سرور این سایت ها ترکیده و اینترنت از بوی گند و تعفن آنها خلاصی می یابد!

آدرس برخی از سایت های لجن پراکنی دولت کودتا:
.
توجه کنید که همزمان می توانید در فایرفاکس چندین tab باز کرده و برای چند سایت مختلف این افزونه را کار بیاندازید تا صفحات آنها مدام بارگزاری شده و ترافیک آنها را بالا ببرد تا از دسترس خارج شوند.

لینک نصب افزونه “ReloadEvery” روی فایرفاکس:



هیچ نظری موجود نیست: