علت سفر علی خامنه ای به قم چیست ؟


وبلاگ خاکستر سوزان - باز هم یک سفر تکراری دیگر و باز هم امت همیشه در صحنه ای که بدنبال ماشین حضرت ماه می دوند تا خود را ستاره آسمان آقا کنند و باز هم همان سخنرانی های تکراری درباره جنبش نرم افزاری ، وحدت حوزه و دانشگاه ، تولید علوم انسانی اسلامی ، افزایش بصیرت ، مقابله با جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دشمن ، فتنه 88 و ... .

ولیکن این سفر هرچند تکراری ست اما یک هدف اصلی و مهمی را دنبال میکند و آن هم گرفتن بیعت عینی ( نه لفظی و شفاهی ) از علما و مراجع تقلید قم ، مبنی بر برسمیت شناختن ولایت عهدی سید مجتبی خامنه ای میباشد . شاید این هدف زمانی در دستور کار این سفر قرار گرفت که طبق آخرین نظر سنجی ها از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و روحانیون سرشناس قم نشان میداد که رقابت اصلی بر سر جلوس بر کرسی ولایت فقیهی سوم در بین مصباح یزدی و هاشمی شاهرودی میباشد و سید مجتبی خامنه ای در بین این بازی بزرگان ، محلی از اعراب ندارد .

خامنه ای نگران است و میداند که بعد از مرگش ، خانواده و اهل بیتش به سرنوشت خاندان خمینی گرفتار خواهند شد و اگر هم اکنون که زنده است اقدام عاجلی نکند بعد از مرگش به کفنش هم رحم نخواهند کرد ، همانطور که خودش بعد از جلوس بر کرسی ولایت فقیهی دوم به خاندان خمینی رحم نکرد و یادگار امامشان را بدون کوچکترین ترحمی به دیار باقی فرستاد .

خامنه ای میداند در نظام اسلامی شان امان نامه و توصیه نامه های مکتوب کمترین ارزشی ندارند چه برسد به شفاهی شان . پس برای اینکه از بیعت روحانیون قم با فرزندش اطمینان خاطر پیدا کند باید با خودش ، سید مجتبی را هم به قم ببرد تا در حضور دوربین های عکاسی و فیلمبرداری و شهود حاضر در جلسه ، تمامی مراحل بیعت گرفتن را ثبت و ضبط نمایند تا در روز موعود از این اسناد و مدارک استفاده شود و سید مجتبی بتواند بدون کمترین حرف و بحثی به جایگاه رفیع ولایت فقها و نایب امام زمانی ! جلوس نماید و برنامه های ناتمام پدرش را تکمیل کند .

البته سید علی خامنه ای باید یک فکری هم برای رویاهای صادقه ( یا کاذبه ) شیخ علی اکبر هاشمی بهرمانی بکند چون خودش با یکی از همین تفسیر خوابهای رفسنجانی به قدرت رسید و شاید هم با یکی دیگر از این تفسیر خوابها ، تمام تلاش و آرزو هایش نقش بر آب شود !
( هاشمی رفسنجانی : دیشب امام را در خواب دیدم ، امام می فرمود شما تا آقای هاشمی شاهرودی را دارید نگران سرنوشت اسلام و انقلاب بعد از فوت آقای خامنه ای نباشید ! )



هیچ نظری موجود نیست: