دانلود 20 فیلم مهم از جنبش سبز - ویژه گوشی های موبایل وبرای بلوتوث


خبرنگاران سبز/ چندرسانه‌ای: از سال گذشته که خیزش بزرگ آزادی‌خواهی مردم ایران آغاز گشت این جنبش به جنبشی اینترنتی (توییتری) شهره شد و از همان زمان نیز سرکوبگران و کودتاچیان سعی در بستن این این راه ارتباطی کنش‌گران جنبش سبز با خودشان و یا با جهان خارج کردند. البته هیچگاه هم موفق به این کار نشدند و هربار ویدئوهای جنایت‌ها و خیانت‌ها و سرکوب‌شان به خبرگزاری‌های و سایت‌ها می‌رسید و رسواترشان می‌کرد. اما این فیلم‌ها کمتر به دید مردمی که اینترنت یا ماهواره ندارند و همیشه‌ هم تحت بمباران دروغ‌های رسانه‌ی کودتا هستند رسیده است. آنها ندیده‌اند چگونه مدعیان دین در روز عاشورا با ماشین از روی عزاداران رد می‌شوند و یا چگونه‌ پاسداران با تفنگ و با خونسردی از بالای بام مردم را هدف می‌گیرند.
برای همین خبرنگاران سبز می‌کوشد با تبدیل فیلم‌های مهم جنبش سبز به فرمتی که در موبایل و کامپیوتر قابل دیدن باشد و حجم کمی هم داشته باشد و به راحتی دانلود و یا از طریق ایمیل ارسال شود این مجموعه‌ی مستند و دیداری از جنبش سبز را برای آگاهی رسانی در اختیار مردم عزیز ایران قرار دهد. در همین جا خواهشمندیم اگر آدرس فیلمی در یوتیوب دارید که قادر به دیدن آن نشده‌اید آن را به صورت کامنت یا ایمیل برای ما بفرستید تا ما آن را به فرمت کم حجم تبدیل کرده و در اختیار همگان قرار دهیم.
در زیر مجموعه‌ای از 20 فیلم تقدیم می‌شود که می‌توانید با کلیک کردن روی هر کدام هم آنها را تماشا کنید و هم دانلود کنید. فرمت برای موبایل کاملا مناسب است ولی ممکن است برخی برای تماشای آن در رایانه مشکل داشته باشند. چنانچه به این مشکل برخوردید از این لینک
(اینجا) نرم افزار کمکی را دانلود کنید و براحتی فیلم‌ها را در رایانه‌ خود ببینید.

فراموش نکنید که رسانه شمایید. این فیلم‌ها را بدست دیگران هم برسایند. شاید یک راه ضبط کردن این فیلم‌ها بر روی سی‌دی و پخش آنها باشد. به هرحال آگاهی رسانی وظیفه‌ همه‌ ماست.


هیچ نظری موجود نیست: