با سید علیرضا موسوی خبرنگار مزدور صدا و سیما آشنا شویم !

سید علیرضا موسوی از گزارشگران هم رده کامران نجف زاده و محمد حسین رنجبران میباشد که تصویر و صدای وی را در اکثر مصاحبه ها و گزارشهای ضد مردمی و ضد جنبش سبز بوفور میتوان دید و شنید و تنها تفاوت عمده وی با کامران نجف زاده در این است که علیرضا موسوی خلاقیت های بصری و اجرایی نجف زاده را ندارد و در امور مجری گری خشک و تا حدود زیادی غیر منعطف میباشد به همین جهت از وی بیشتر در تهیه خبر و خواندن گزارش های ضد مردمی استفاده میشد.( این روزها اکثر گزارشهای ضد اصلاح طلبی و جنبش سبز با صدای وی بر روی آنتن میرود و بدلیل اینکه علیرضا موسوی در خواندن این گونه خبرها از لحن پر از کینه و نفرت استفاده میکند بسیار مورد توجه مدیران ارشد واحد مرکزی خبر و معاونت سیاسی صدا و سیمای حکومت اسلامی قرار گرفته است . )
حال ببینم این دردانه باشگاه خبرنگاران ( باشگاه خبرنگاران جوان اسبق ) از کجا و چطور ظرف کمتر از 3 سال اینگونه پله های ترقی را طی کرد .
سید علیرضا موسوی از اعضای نه چندان فعال بسیج دانشجویی بود که در نشریات داخلی بسیج دانشجویی گه گاهی مقالات و گزارشهای ضد اصلاح طلبی می نوشت وبا بخش دانشجویی خبرگزاری فارس نیز همکاری میکرد . وی بدلیل علاقه ای که به کار مجری گری داشت تصمیم گرفت در دانشکده خبر صدا و سیما تحصیلاتش را ادامه دهد و همزمان در باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صدا و سیمای حکومت اسلامی مشغول بکار شد در آغاز فقط به امور خبر نویسی مبادرت میکرد ولی بعدا بعلت داشتن تن صدای باز و خبر خوانی روان از موسوی بعنوان مصاحبه گر و سپس مجری ( بخش خبری ساعت 19:15 دقیقه کانال یک که بیشتر خبرهای جوانان را تحت پوشش قرار میداد ) استفاده شد . کم کم تهیه کنندگان و دبیران سیاسی واحد مرکزی خبر و معاونت سیاسی سیما به قدرت بیان و گزارش خوانی سید علیرضا موسوی پی بردند که این جوان تازه رسیده چگونه میتواند گزارش ها و خبرهای خنثی را با تغییر لحن صدا و افکت گذاری های طبیعی در جهت منافع نظام و اقتدار گرایان تعییر جهت و تاثیر گذار بنماید و بدین ترتیب بود که علیرضا موسوی از اواسط سال 86 کم کم در عرصه ارایه گزارشهای ضد مردمی مطرح شد ولی چون بیشتر در کار تهیه خبر و گزارش خوانی فعالیت میکرد و کمتر جلوی دوربین ظاهر میشد ( بجز همان خبر ساعت 19:15 که آن هم هفته ای 2 جلسه نوبتش میشد ) , همانند کامران نجف زاده و محمد حسین رنجبران به یک چهره منفور تبدیل نشد ولی همیشه مردم از خود سوال میکردند این گزارش خوانی که این طور با غیض و کینه اخبار و گزارشهای مریوط به اصلاح طلبان و اپوزیسون داخلی و خارج کشور را میخواند کیست ؟ و اکنون مشخص شده آن فرد کسی نیست بجز سید علیرضا موسوی خبرنگار باشگاه خبرنگاران !!!
امید است هموطنان ازادی خواه همان رفتار و اقداماتی را که بر علیه کامران نجف زاده انجام دادند بر علیه این خاین به مردم و به وطن نیز تکرار کنند تا علیرضا موسوی هم یا فرار از ایران را بر قرار ترجیح دهد یا بطور بنیادی تغییر موضع دهد . که مزدوران ضد مردمی در بین ایرانیان جایگاهی ندارند .


آدرس وبلاگ سید علیرضا موسوی ( این وبلاگ مدت مدیدی ست که متروکه میباشد گویا مردم ایشان را زیاد مورد عنایت قرار میدادند که حتی آدرس ایمیلش را هم حذف کرده !!! )


هیچ نظری موجود نیست: