تاکتیک های مقاومت - ضد شورش




این مطالب از وبلاگ یک بسیجی مزدور و جیره خور گرفته شده اینها را یاد بگیرید و عکسش را بر علیه این وطن فروشان حقیر اجرا کنید .

فرض ما بر اینه که جمعیت شورشی تونستن از موانع اولیه عبور کنن و وضعیت به حالت قرمز رسیده. در این حالت نیروهای ضد شورش باید به شدید ترین شکل ممکن به سرکوب نیروهای شورشی بپردازن. حالا یه راست میریم رو آرایشات در عملیات ضد شورش.
1- آرایش پیکانی : در این نوع آرایش نیروهای ضد شورش باید به سرعت و با دستور فرمانده به شکل پیکان در اومده و با تمام قوا به قلب اغتشاشگران حمله کنن. مسلما در صورتی که این نیروها بتونن جمعیت آشوبگر رو از وسط نصف کنن به راحتی میتونن نسبت به دستگیری اونا اقدام کنن. ولی یه اصل مهم در عملیات ضد شورش رو نباید نادیده گرفت : هیچ وقت نیروهای آشوبگر رو در جایی گیر نندازین.
زیرا در این صورت اونا برای فرار به هر کاری دست میزنن و ممکنه مجبور بشین با خشونت بیشتری باهاشون برخورد کنین که در نهایت منجر به کشتار میشه. همیشه برای آشوبگران راه فرار بذارین تا بتونن فرار کنن. بعد از آروم شدن اوضاع میشه از روی اعترافات افراد دستگیر شده و فیلمهایی که نیروهای اطلاعاتی برداشتن و همچنین جاسوسان ما در بین اغتشاشگران اونا رو شناسایی و بازداشت کرد.
2- آرایش پله به راست و پله به چپ : این دو نوع آرایش برای سرکوب نیست بلکه بر عکس برای اینه که شما جمعیت ناآرام رو مجبور به فرار کنین. در حالت پله به راست جمعیت وادار میشه به سمت چپ فرار کنه و در حالت پله به چپ جمعیت به سمت راست هدایت میشه. بدین ترتیب شما از دست اونا راحت میشین! مثل مورد قبل باید دقت کنین که حتما راه فرار برای جمعیت باز باشه تا مجبور نشن با شما درگیر بشن.
3- آرایش لوزی: برای حفاظت شخص یا وسیله ای که در بین آشوبگرا گیر افتاده به کار میره. مشخصه که الزاما منظور من شکل لوزی نیست بلکه میتونه به صورت دایره ، بیضی ، مستطیل یا هر شکل دیگه ای باشه. مهم اینه که بتونین از مرکز محل قرار گیری حفاظت کنین.
چند نکته کوچیک هم توی عملیات ضد اغتشاش وجود داره که عبارتند از:
1- سعی کنید از لباسهای یکرنگ (ترجیحا تمام مشکی) استفاده کنین. در این صورت هم نظم و ترتیب به گروه داده میشه و هم ضعف های احتمالی که در افراد گروه وجود داره تا حد زیادی پوشونده میشه. لباس مشکی میتونه به افراد ابهت بده.
2- قیافه نفرات باید کاملا اخمو و جدی باشه. مسلمه که اگه بخندید آشوبگرا سرتون سوار میشن!
3- تجهیزات و مخصوصا باتوم رو به شکلی در دست بگیرین که کاملا مشخص باشه. به این صورت میتونه باعث ایجاد ترس در جمعیت آشو طلب بشه.
4- نظم و انظباط شدید شما باعث القای حس یاس و ناامیدی در آشوبگران شده و اونا رو دلسرد میکنه.
5- از وسایل کمی مثل ماشین آبپاش و رنگپاش حتما استفاده کنین.
6- در تمام طول عملیات افراد اطلاعات باید در هر زاویه ای مستقر شده و اقدام به فیلمبرداری کنن. اونم از صورت افراد. بدین صورت بعد از اتمام آشوب میشه افراد لیدر رو شناسایی و دستگیر کرد. تو حادثه کوی دانشگاه این روش به خوبی جواب داد و افراد زیادی که اصلا دانشجو نبودن در بین جمعیت شناسایی و بازداشت شدن.
7- سعی کنین فرامین رو به صورت بیان اعداد به نیروها برسونین. در این صورت فهمیدن فرمانها توسط افراد آشوبگر غیرممکن میشه.
8- استفاده از گاز اشک آور تا آخرین لحظه توصیه نمیشه. ضمنا بهتره قبل از استفاده از اشک آور این مساله رو از بلندگو اعلام کنین. ممکنه باعث ترس آشوبگران و متفرق شدن اونا بشه. ضمنا افرادی که بیماری تنفسی دارند هم از منطقه دور میشن.
9- استفاده از شوکر و باتوم برقی فقط برای افراد دستگیر شده ای پیشنهاد میشه که خیلی اذیت میکنن. استفاده از این وسیله برای افراد عادی میتونه خطرناک باشه.
01- هیچ وقت افراد بازداشت شده رو جلوی دید دیگران کتک نزنین. این کار باعث تحریک جمعیت میشه. بهتره اول اونا رو به ماشینهای مخصوص انتقال بدین و بعد باهاشون به تمرینات بدنی بپردازین!
11- بهتره از دست بند سیمی استفاده کنین. ( منظورم دستبند پلاستیکی نیست). دستبند سیمی این ویژگی رو داره که شخص دستگیر شده نمیتونه خیلی با دستش بازی کنه چون دستبند به راحتی دستش رو می‌بره.
در نهایت اگر تمام اصول گفته شده جواب نداد پیشنهاد میکنم از تاکتیک جنگ های چریکی استفاده کنین:
First kill and second the question
یعنی « اول بکش بعد سوال کن »

هیچ نظری موجود نیست: